cheshmak70

چیزکیک

1395/12/7 20:56
نویسنده : atefe
75 بازدید
اشتراک گذاری

يكي از جديدترين و خوشمزه ترين  دسر هايي كه اين روزا  در اكثر مهماني ها و پذيرايي ها مي بينيم چيز كيك است كه به چندين روش و طعم درست مي شود و حتي مي توان اين كيك را با فر و يا بدون فر اماده كرد..من ويديوي اموزشي چيز كيك بدون فر را براي شما انتخاب كرده ام..

مواد لازم

    بيسكوئيت 200 گرم    آب جوش 12 قاشق

    كره 100 گرم            ژله آلوئه ورا 1 بسته

    پنير خامه اي 200 گرم شكر 1/2 ليوان

     خامه 200 گرم   مربا يا ميوه دلخواه

    چيز كيك بدون فر

طرز تهيه: بيسكوئيت ها را داخل غذاساز بريزيد و كمي خرد و پودر كنيد. كره نرم يا ذوب شده را روي آن بريزيد و مجددا ميكس كنيد. كف قالب چيز كيك را كاغذ روغني بيندازيد و كراست يا پايه چيز كيك را كف آن ريخته و پرس كنيد. قالب را به مدت 30 دقيقه در فريزر قرار دهيد تا سفت شود.

ژله آلوئه ورا را با آب جوش حل كنيد و چند دقيقه روي حمام بن ماري و يا در آسانترين حالت روي در كتري قرار دهيد تا خوب حل شود. وقتي ژله خوب حل شد، آن را در گوشه اي قرار دهيد تا كمي خنك شود.

پنير خامه اي و شكر را با همزن برقي خوب هم بزنيد. سپس خامه را بيفزاييد و مجددا با همزن مخلوط كنيد. حالا ژله حل و خنك شده را به مواد اضافه و مخلوط كنيد. اگر دوست داشتيد مي توانيد در حد 1/2 قاشق چايخوري وانيل داخل مايه چيز كيك بريزيد.

كراست را از فريزر بيرون بياوريد و روي آن مايه چيز كيك را بريزيد. وقتي مايه را ريختيد مي توانيد ميوه مورد علاقه تان را روي دسر قرار دهيد و يا روي آنرا با مربا يا مارمالاد بپوشانيد. چيز كيك را به مدت 3 ساعت در يخچال قرار دهيد تا خوب سفت و آماده شود.

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به cheshmak70 می باشد